ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ

Από τα μέσα Νοεμβρίου λειτουργεί το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη στην υπόγεια διάβαση ΗΣΑΠ (στον χώρο των πρώην δημοτικών ιατρείων) στο Ηράκλειο Αττικής.

Όλα τα παράπονα, προβλήματα ή αιτήματα που υποβάλλονται από δημότες καταγράφονται και αφού κωδικοποιηθούν παραπέμπονται στις αρμόδιες υπηρεσίες για εξέταση και επίλυση.

Η κάθε υπηρεσία έχει υποχρέωση να εξετάσει τα θέματα της αρμοδιότητας της το ταχύτερο δυνατό και να ενημερώσει άμεσα τον ενδιαφερόμενο δημότη ή να τον καθοδηγήσει για οποιεσδήποτε ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν από μέρους του.

Το ΓΕΔ συντονίζει και παρακολουθεί την πορεία εξέτασης του κάθε θέματος και ανάλογα ενημερώνει την προιστάμενη αρχή για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις.

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας καλέστε στα τηλέφωνα 15277, 210-2811361, 2849411

Επίσης μπορείτε να καταχωρήσετε το αίτημα σας ηλεκτρονικά και αφού κάνετε την εγγραφή σας στο www.iraklio.gr.


Από www.syneidisi.com

Σχόλιο του blogger:
Στην 3μελή ομάδα εργασίας για την δομή και δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και την διαχείρισης αιτημάτων, ήταν απολυμένος (Δεκέμβριος 2014) της νυν διοίκησης και μάλιστα με σύμβαση αορίστου χρόνου Ι.Δ. επικυρωμένη από τον ΑΣΕΠ, η απόλυση έγινε στο πλαίσιο του εξορθολογισμού της δημοτικής επιχείρισης ραδιοφωνίας 94FM.